körkort

körkort prov

Jag gjorde körkortsprov igår för första gången och klarade med 58 pöang
Tacke vare Almedals Trafikskola. .

1 .Läs boken engång , du behöver inte vara fokuserade på saken där 100% , tänk att du måste läsa hela den nogran.
Läs den såsom om du läser en skönlitterär bo , och du behöver hjälp så fråga oss på Almedals Trafikskoa .

2 .Jobba med online tester ordentligt .
Du blir riktig duktig om du gör 65 tester hela tiden , på tid .
När tested är beredd , gå genom ALL frågor gällande 65 tester , ej bara de du hade felaktigt , gå genom de såsom du hade rätt samt . ( Det här är grymt viktig )

3 . Varenda 1000 frågor , från början kommer det vara lätt ,sen blir det svårt , och i slutet , efter 800 frågor , du märker förbättrigar på dina resultat

4 . Tiden du går via de 1000 frågor , om det finns frågor du inte riktig begripa , titta på den i boken .
Det är angelägen at du gör en förbindelse från frågor till boken .

5 .När 1000 frågor är klar , så kör frågor samt börja via från fråga 1
den här gången , koncentrera at gåigenom åtminston 500-600 av frågor .

6 .Det är oehört viktig at du lär dig lägga på minnet svar på alla de frågor , som vad gör annorlunda gaser ,
hurdan fjärran kan du se tillsammans halvljus och hellljus , hur flera andel är skilda olyckor ,etc . .
Ana mej , den riktiga prövet befinner sig avsevärt mer svårare än de frågor som är armé , och de frågor som svaret är bara memorerat , befinner sig de , du kan altid slutta på insaken där , riktiga prövet .

Tillsammans oerfaren teknik , jag klarade prövet ,  en tid av två veckor , var kväll 1 .5 timma .
Notera , at i slutet ,när jag gjörde tester  , jag hade städse emella 93-100%  , men i saken där riktiga prövet , fick jag bara 89% .

Har ni funderingar ,så kontakta oss eller titta på vår hemsida

www.almedaltrafikskola.se