Dela detta:
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Våra körlektioner är 40 min långa. Något som vi rekommenderar våra elever är att boka dubbellektioner. På så sätt får eleverna köra längre sträckor och träna i områden som ligger en bit utanför skolan. Dubbellektioner ger dessutom en snabbare körvana och ett bättre resultat!

Trafikskola Göteborg

Almedals Trafikskola ligger strategiskt placerat i närheten av Trafikverkets Förarprovskontor i Göteborg Mölndal, vilket gör att vi kan erbjuda våra elever en snabb och effektiv utbildning till ett lågt pris.

Att övningsköra och köra upp i Göteborg, Mölndal ger enligt trafikverkets statisk dig mycket godare chanser att lyckas med förarprovet och ta ditt körkort. Enligt 2012 statistiken är det ca 20% större chans att du lyckas med uppkörningen om du kör upp i Mölndal jämfört med Göteborg.

Almedals trafikskola är en av de mest anlitade trafikskolorna i Göteborg. Vi har ett gott omdöme från våra elever, handledare och Trafikverket. Trafikskolan har ett antal år erfarehnet angående övnings Från att ha varit en liten trafikskola och nu är vi 4 anställda i en fräcsh lokal på Glasmästare gatan 10.

Värmt Välkomna!

Kontaktinfo