Vi på Almedals Trafikskola kan lära dig allt som krävs för att du ska klara teoriprovet och bli en ansvarsfull och medveten bilförare. Du går en lärarledd kurs på 3 kvällar hos oss, och fortsätter plugga på egen hand.

Vi erbjuder dig en utbildning med stöd av bl.a. datorer. Detta är en fördel för dig eftersom även Trafikverkets teoriprov är datoriserat. Datatester hemifrån via Internet eller på skolan när denna är bemannad. Vi finns i Göteborg

När du är redo för teoriprovet och din körnivå är tillräckligt bra bokar vi prov åt dig.

Vi samarbetar med Körkortonline. En heltäckande körkortswebbplats med bland annat sammanfattning av körkortsteori, forum och körkortsfrågor.

Klicka här för att loggan in i körkortonline

För dom som köpt teoripaketet ingår körkortsteori, datortester samt bokpaketet. körkortsteori går ni hos oss tisdagar kl. 16:30 – 18:00 (med reservation för ändringar och minst fem personer måste vara anmälda för att lektionen ska genomföras)

Teorilektioner under Juni 2019

• 2019-06-10
  • 2019-06-15
  • 2019-06-29

OBS! Ingen teorilektion under Januari månad.

OBS! Ingen teorilektion under December månad.

OBS! För att kunna delta i teorilektioner måste minst 5 personer anmäla sig! Teorilektioner är Gratis.

OBS! Ingen teorilektion under December månad.

OBS: Datortester på persiska kan erbjudas. Vid eventuella frågor, kontakta oss gärna på tel 031- 208 202 eller 0765- 68 68 69.